to see beyond the edge

kita intai dunia sana bagaimana…

Hamba Allah


SDC11740Bismillah.

Assalamualaikum wbt.

Salam ukhwah fillah.

Aku adalah insan biasa yang mencari dan mengumpul bekalan untuk kegunaan hidup selepas mati.

Tidak perlulah aku beritahu butir diri secara lengkap. Apa yang penting disini, aku ingat ingatkan diri bahawa aku adalah hamba Allah setiap masa. Aku tidak punya apa, semuanya Allah yang punya.

Darinya kita datang, dan kepadanyalah kita kembali.

Allah, kurniakan aku jiwa hamba.

3 Comments »

  1. hehe. gambar gelapnya. tak nampak orang pun. nasib baik saya cameraman dia. tau la kat mana orang tu duduk.

    Comment by nadiahchem | August 26, 2009 | Reply

  2. haha.kcem.nasib baik sy dah jaga masa tu.kalo x,xdapat la kcem nak snap gambar sy ni. ;p

    Comment by mysar1124 | August 26, 2009 | Reply

  3. hihi,gmbr maisarah dipenuhi cahaya tu.semoga hari2 yg dilalui diterangi cahaya imanmu ukhti.=P

    Comment by bdk macho | September 5, 2009 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: